Kollar på weheartit

De senaste dagarna har jag tävlat och tränat för det mesta. I helgen kom jag åtta och sjua och det var ritkigt roliga lopp! Denna vecka kör vi två pass om dagen och idag var det tuffa pass, är lite trött nu :) Imorse paddlade jag och ikväll sprang och styrketränade jag! Askul :D (Inte jag på bilden!)
Tumblr_m8eod64kik1qdqlnso1_500_large
 
Är jag den enda som saknar att bara va på stranden, after beachen, grilla, vara ute på nätterna och titta på hilmen och bara umgås med vänner tills man inser hut mycket klockan är m.m.? Snälla, låt det bli lite mer sommar! :)
376789_358608207542655_1416858627_n_large
För tillfället känner jag mig såhär: Helt annorlunda och lite tossig...
Tumblr_m84njclyyi1qbmgeto1_400_large
Lite roliga bilder bara för att jag itne har ngt att göra ;)
 
20120805201948_large
 
Väldigt långt inlägg men jag hittade ju roliga bilder... Hehe, alltid ngt antar jag ;) 

// Ebba :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0