I CHOCK!

JAG ÄR SÅ SJUKT IMPAD AV NATUREN!! jag sitter och är näst intill stum nu! HELT SICK!! J'''vlar så nice/awesome/sjuk/coolt/ballt/funderbart / m.m.!!  NU kommer det jag är så chokad över: REGNET!!!
 
Jag, Erik(min bror) Oliver(eriks kompis) var ute på ängen och kastade "frispie" (stavningen där..;) ) och efter ett tag så känner jag en tung vattendroppe på min panna. Sen kommer det en till! Jag bara : -Det börjar nog regna. Och så hör jag : -Phsss(det ösregnar låter det som) Och då skriker jag : LYSSNA OCH KOLLA DÄR!! och pekar bakom erik och oliver. Då kommer det EN FET VÄGG!!! EN FET VÄGG AV REGN MOT OSS ASSNABBY! det tog uder 5 sekunder så var det bredvid mig!! erik skriver: Ebba spriiing!! spring före!!!! OCh jag kutar!!!! kutar som *****! och när jag springer och min puls är väldigt hös sneglar jag över axlen och ser regnet bakom mig!! det gick så hilma snabbt och tillslut kom jag i det. blev helt blöt på 10 m. JAG ÄR SÅÅ YCKLIG, DET VAR SÅ HILMA COOLT!! det kändes som en film, jag bara sprang där, vi skrek som om vi skulle dö och jag såg "väggen".... ballt elr vad?! och nej, jag överdrev lite. det var ingen vägg men en vägg av regn var det och det var sjukt coolt!! 
 
OKEJ EBBA! släpp detta nu, det var ballt men kom igen.... Och btw, fett coolt att va filmstjärna. då får man uppleva detta adrenalinet jag nyss hade och man får känna sig lika cool;))) 
 
Idag var jag på stan och hemma hos mig med Emma! det var längesen, mysigt! :)♥ På stan hittade jag en ring som jag köpte! ett fynd enligt mig! :) 
 Bilden gör den inte riktigt rättvisa men men. Den är stor oxå, typ 7 cm tror jag. 
 
//Ebba :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0