River flows in you

nu är jag hemma hos Ebba. Jag började med att cykla hem till Tilde och sen gick vi ut för att gå och då kom Ebba med bilen, så hon följde med och sen gock vi hem till henne. Då gjorde Ebba stuvade mackaroner till mig och TIlde och sen slängde jag och Tilde oss i Ebba säng i en hög. Vi är lite halft höga just nu så vi har typ legat och skrattat åt ingenting. Snart ska vi nog sticka hem till Tilde för att äta, mums! Tildes föräldrar lagar väldigt god mat, ialla fall när jag ätit där innan, men det blir fläsk filé och det är alltid gott! :) 
 
på vissa av de andra inläggen har jag bloggat från iPaden och av någon anledning så kan jag inte hoppa ner en rad, därför kan det se lite konstigt ut ibland. 
 
just nu sitter vi och lyssnar på River flows in you med Yiruma
såå fin, underbart fin är den ♥ 
// Isabelle ♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0