Varit på Ikea!

Hej halloj, dåligt uppdatering! Jag får små ryck och ibland lägger jag ut inlägg flera gånger per dag och andra dagar tar det typ en vecka elr mer för mig att uppdatera. Men men !
 
Häromdagen var yo y mi familia a la Ikea!! ;D Vi köpte nytt bord,stol och ngt mer...hmm... aja till eriks rum och till mig köpte vi gaderobsinredning!^^ yootyoot!! Jag orkar inte fota alla de sakerna nu men det kommer bilder sen när hela gaderoben är klar såklart! Fast om jag ska få plats med kläderna i gaderoen måste jag förstsortera ut  en massa plagg. Så nu ska jag börja sortera! C ya :D
 
//Ebba :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0