Nya teckningar

Haha, först vill jag säga förlåt för det förra speedade inlägget, men jag var så imponerad. Nu släpper vi det ;)
 
Igår kunde jag inte somna som vanligt så somnade efter 3 ngon gång. Så på kvällen/natten satt jag och ritade och kollade två avsnitt TVD ( the vampire diaries) riktigt bra! Jag målade en liten udda bild och en teknikmålning. Teknikmålningen var riktigt ful men det var bara för att öva lite. Och den udda och mindre bilden har jag tyvärr inte kommit på själv, hittade en väldigt lik som jag fick inspritation av ;( Im a copycat! ;D 
 
Detta var en jag kopierade en del, lite eget men mest koppat ;) Det hade varit en cool tatuering:)
Haha, så här ser mina teknikteckningar ut. Man ser alla streck, slarviga konturer, väldigt snabbt gjort m.m. Men detta är för att bli bättre och bättre och bli bra på tekniken. haha och om man verkligen inte ser det är är det på Kenza ;D
 
Juste! Min nya klarinettbok ska hämtas av mig idag, peppadtjej.se!! Nu kommer jag nog att spela mkt igen :) Kommer bilder på noterna senare idag! 
//Ebba:D♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0