Dagen fail...

Jag sitter som en liten mus och käkar ost nu, super musigt .
Haha, såå dålig humor jag har! Ne , jag sitter och borde skriva en krönika och läsa SO. Men jag är lat så jag skjuter upp det lite...
 
Idag när jag var på väg från stämrepet med orkestern så såg jag en supersöt chihuahua och jag stirrade nog rätt rejält på den. Så istället för att kolla fram så kollat jag åt höger och då kommer en Snöögg kille och tvärnitar framför mig med ett asstort smile på läpparna och skrattar.(i fullfart från sjukhusbacken)  Jag bara- Guuuuud! Förlåt mig!! med en aspipig röst och västra flinet... Såå pinsamt, som tur var skrattade han vidare och sa att det var lungt... Hehe... 
 
Idag tillbringade jag min tid i skolan, hos kiropraktorn, kulturskolan och i mitt lilla hem där jag försökte baka kladdkaka... Den blev lite för torr,  älskar när de är superkladdiga ^^
 
Slänger in en bild som är värd att tänka på om någon verkar nere. Läs mellan raderna på folk
// Ebba :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0