Skolstart!

Vääldigt dålig uppdatering, I know I know.. Men nu slänger jag in ett inlägg iaf! 
 
Idag började jag nian, spännande? aa, det var roligt att träffa alla igen,fått ett bra schema, m.m. Men jag är lite sjuk och känner mest för att ligga lågt idag. Hoppas jag är gladare och piggare imon. Vi har fått en del nya lärare och de verkar asbra! 
 
Hur var er första skoldag?
 
Idag efter skolan fikade jag och ett härligt gäng från klassen och sen drog jag hem av trötthet. I hemmet har jag bara slappat och övat på klarinetten. I helgen är det ju den årliga fyverkerifestivalen! Det taggar vi!! 
 
Jag har absolut inget att göra, vill kolla film men vet inte vilken... Jag får se vad det blir, men nu ska jag försöka leta upp en bra film att kolla på och ta ännu en runda runt i huset. Ha det bra alla och ta hand om er!
 
// Ebba


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0