Godis och Avatar

Idag har det varit en riktigt slapp dag! Jag har bara slöat, åkt till farmor, ätit godis, tv/film , slöat , ätit mer godis m.m. Jag laddade äntligen ner Avatar den siste luftbändaren och Lägenden om Korra. Avatar är seriöst den bästa tecknade serien!! Älskar den! På andre plats kommer Svampbob, elr de har kanske delad etta... Svampbob är ju såå gooo! ^ - ^ 
 
Hittade verkligen ingen bra bild! Men det äger iaf och det står jag för! xD Mobbad= liiite
Men det finns folk som håller med mig så det så!
 
Nu ska jag kolla Avatar, såklart ;) c ya!
// Ebba


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0