Loppis

Idag var loppis först på listan för mig! Jag cyklade ner till Roddklubben som hade loppis idag. Där träffade jag Tyra, Josefin, Iris, Emelie och Bea. Jag köpte faktiskt två saker!
 
Den söta klockan kostade 10 kr fast den fungerar inte.. ;D
Den asballa portföljen kostade bara 5 kr!! Haha, kände att 5 kr hit och 5 kr dit inte spelade någon roll så jag slog till! :D
Efter loppisen fikade jag med födelsedagsbarnet Emma ( samt Sofie och Amanda) !! Grattis gumman! :D <3
Jag slog på stor och tog en grilladmacka och kladdkaka. Det var tufft att få ner allt... Puuh!
 
Ikv ska jag på "fest", en familjekompis fyller 50 år och deras barn Pella och Mårten är nära vänner till mig så det kommer nog bli askul som vanligt :D Det blir såklart många fler än dem men hur många det blir vet jag icke!
 Nu måste jag börja fixa mig! vet itne ens vad jag ska ha på mig! :O Ha det bra :D
// Ebba !

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0