Hemma!

Nu har jag kommit hem efter en dag på stan med Sofie, Maja och Jonna. Det va jätte mysigt å, vi började med att sätta oss vid Nissan i solen och småprata lite. Sen kom Gabbe av någon anledning för att han ville träffa Sofie, tydligen så känner dem varandra vilket jag inte visste. Men sen så va Sofie tvungen att åka hem för hon skulle träna, så jag, Maja och Jonna satte oss på Espresso house och fikade fram tills Jonna åkte hem och sedan efter en stund så åkte Maja och jag hem också. Nu ligger jag i sängen/soffan och är helt slut! Jag kanske ska träffa dem i kväll igen men får se om jag orkar, man behöver ganska mycket energi för att orka umgås med dem så får se om jag orkar :) Juste träffade ju mina fina bästa vänner också, det va många i stab idag, men träffade underbara Ebba och underbara Tilde. Ebba visade att hon köpt en jääätte snygg ring så får hoppas att hon lägger in en bild på den senare idag :) Efter mycket babbel så säger jag Bye bye! // Isabelle :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0