SM-marathon!

I helgen var jag iväg på SM-marathon. Jag paddlade 16 km på lördag och 16 på söndag, de hade ändrat sträckan! Det var såå jobbigt men jag klarade båda loppen!:d Det blev ett silver i k2 så jippiee.
 
Jag kan tipsa om en riktigt bra serie nu när jag är igång och skriver lite! Denna serien heter House of night och det kommer typ att komma 13 böcker tror jag!! :D jag är på den sjunde och jag tror att det finns 9 st nu.. inte säker på det. Gillas starkt!!
 
Bara för att jag inte har ngt mer att skriva nu så slänger jag in en gammal och rolig bild;) 
Nee men oj vad hemsk jag är!! Men ... lite rolig är den ändå, elr...? :O
//Ebba:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0