13.40

Hej hej. Vår uppdatering är itne den bästa som vanligt men... Igår var jag på Ullared och köpte lite smått och gott. Jag köpte bara vantar,mössa och träningsshorts i klädesväg. Helt galet:( Ångrar mig ganska mkt eftersom att jag inte köpte några plagg. 
 
Man känner verkligen att hösten är på väg, eller hur? Jag gick i mössa igår på Kulturnatten och det var kalllllt enligt mig, fast nu är jag ju inte den varmaste personen heller.
Det var många roliga och bra uppträdanden igår och jag var med själv under paraden med musik på förmiddagen. Skoj skoj.
 
NU ska jag käka ungspannkaka, asgott! Slänger nog in ett inlägg till sen. Ha det bra så länge!
// Ebba :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

arandom

Hej! Denna bloggen tillhör Issa och Ebba, här skriver vi om vår vardag, lite tankar och slänger in lite bilder. Vi är 15 år och båda är intresserade av musik bl.a. Detta var en kort och tillfällig beskrivning om oss!Läs och njut! ;)

RSS 2.0